Telemarketing to bardzo rozwojowa dziedzina. Kontakt telefoniczny to obecnie jedna z lepszych metod pozyskiwania klientów i sprzedaży. Tak naprawdę w ciągu dwóch pierwszych minut rozmowy klient podejmuje decyzję zakupową. Jak jednak zmniejszyć koszty prowadzenia działu content center?

Jakie zalety mają rozwiązania w chmurze cyfrowej?

Przede wszystkim rozwiązania w chmurze cyfrowej pomagają zoptymalizować pracę w dziale. Nie ma bowiem potrzeby przyjeżdżania do bura i inwestowania w stanowisko pracy. Do obsługi systemu wystarczy jedynie komputer z dostępem do internetu. To bardzo duże ułatwienie pod każdym możliwym względem. Dzięki pracy w chmurze można wykonywać swoje obowiązki z dowolnego miejsca. To przekłada się także na czas pracy, który jest dużo elastyczniejszy. Można pracować zdalnie bez konieczności spędzania całego czasu na przy telefonie. Tym samym połączenia można odbierać o różnych porach. To ukłon w stronę klientów, którzy nie zawsze mają czas na kontakt z firmą o standardowych porach.

Niskie koszty wdrożenia

Zaletą pracy w chmurze cyfrowej są również niewielkie koszty wdrożenia. Do obsługi systemu nie potrzeba bowiem inwestycji w zaawansowaną strukturę teleinformatyczną. Wystarczy mieć komputer z dostępem do internetu i odpowiednie oprogramowanie. Płaci się za faktyczne stanowiska, na których używa się programu. Nie ma potrzeby inwestycji w utrzymanie pełnej infrastruktury. W zależności od zapotrzebowania można zmniejszać lub zwiększać ilość zatrudnionych osób. To bardzo ważne szczególnie w branżach sezonowych.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *