W biznesie niezwykle istotne jest utrzymanie dobrych relacji na linii klient-firma. Brak możliwości skontaktowania się z konsultantem w wielu przypadkach powoduje przejście do konkurencji. Na szczęście, biznesmenom na pomoc przychodzi callback – funkcja, dzięki której nie pominiesz żadnego klienta. W jaki sposób callback zwiększy Twoją sprzedaż?

Co to jest callback?

Callback jest to wtyczka, którą można zainstalować na stronie internetowej. To właśnie dzięki tej opcji możesz skontaktować się z potencjalnym klientem nawet w 28 sekund od momentu, gdy zostawi numer kontaktowy.

Callback jest niezwykle przydatnym narzędziem – łączy on w sobie różne kanały komunikacji, dzięki czemu klient może w prosty sposób zasygnalizować chęć kontaktu. To, czy potencjalna osoba skorzysta z Twoich lub produktów, zależy już od Twoich konsultantów. Instalując callback na swojej stronie, pokazujesz odbiorcy, że kontakt z Twoją firmą jest niezwykle prosty i Tobie na tym zależy.

Zaletą tego narzędzia jest też to, że klient nie musi długo czekać na połączenie zwrotne. Zazwyczaj system automatycznie łączy konsultanta z klientem od 28 do 50 sekund.

Przyciągnij klienta do swojej strony i zachęć go do zakupu

Sporym problemem jest czas oceniania strony przez użytkownika – wystarczy mu zaledwie parę sekund, by zorientować się, czy chce zostać na tej stronie, czy też nie. W ciągu tych paru sekund pobieżnie on sprawdzi Twoją stronę, nie zwracając nawet uwagi na to, w jaki sposób może się z Tobą skontaktować.
Callback nie tylko pokazuje użytkownikowi, że zależy Ci na kontakcie, ale też pomaga w zatrzymaniu na stronie potencjalnego klienta. W jaki sposób?
Okienko z informacją o możliwości kontaktu wyskakuje odbiorcy, gdy przejrzy część strony lub będzie chciał ją opuścić. Zaletą tego okienka jest jego wielkość – nie da się go przeoczyć. W wielu przypadkach pojawieniu się komunikatu towarzyszy charakterystyczny sygnał, który także dodatkowo przyciąga uwagę.

Co z klientami, którzy zostawią numer poza godzinami pracy?

W Internecie strona funkcjonuje przez całą dobę, a klienci dokonują zakupu również poza godzinami pracy firmy. Jak w takiej sytuacji odnajduje się callback?

Callback oferuje użytkownikowi kontakt z innym terminie – na stronie pokaże się okienko z informacją o braku możliwości kontaktu na obecną chwilę. Oczywiście, komunikat zachęca do zostawienia telefonu kontaktowego oraz informuje potencjalnego klienta o tym, że konsultant skontaktuje się z nim najszybciej, jak to będzie możliwe.

Kategorie: Porady

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *